lørdag 25. juli 2009

Til alle Yoko-elskerne som var innom butikken igår

Det er jeg som elsker Yoko for faen.
Dvs jeg synes synd på henne på samme måte som jeg synes synd på David.

Etter mitt skjønn (som opplagt kan og blir betvilet) er 11 Sept en falitterklæring.
En fallitterklæring av et USA i totalt forfall, opprettholdt av en falsk Englandsforbindelse mellom jøder og vår alles David.
Og en ønsket styrkning av asiatisk makt i USA.

Men under Yoko ligger et ansvar for USA, som desverre har forgrenet seg til et ansvar for verden og tro på at terrorisme, tyveri og ansettelse av idioter i en stor mengde (ikke iberegnet muslimer, og jeg retter en stor takk til en av dem som kom med en oppklarende melding for noen dager siden).

Yoko er glad i landet sitt.

Jeg føler selvfølgelig et ansvar for Yoko ettersom hun ligger nede på Rottejordet mitt og graver etter sannheter der.
I en så stor grad at en Veieræd ansatt foreslo at plassen istedet for Bowlinghall heller offisielt burde døpes.

.
.
.
.


MA LING!!!!!!!

(I LOVE YOU YOU STUPID COW)

(Takk Dara)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar