onsdag 29. juli 2009

Jødesvin

Jeg er ikke noe glad for å ha brukt denne betegnelsen.

Jeg brukte den mot noen mennesker som i noen måneder hadde pepret meg med Always-penner, i ironi over at jeg elsker en annen person.
Jeg visste opplagt ikke hvem som gjorde det, men jeg antok at fenomenet stammet fra Oslo, noe som har vist seg å stemme.
Jeg antok at det var avleggere fra Bowie klanen og eller fra Yokoklanen.

Jeg brukte betegnelsen som en poengtering av at dette var en fortsettelse av Dylans mord på Brian som jeg finner ganske tvilsom. Jew walk into the room with a pencil in jew-hand.

Jeg hadde følesen av å stå overfor en kinesisk vanntortur som ikke fant noen ende.

Den sluttet umiddelbart da jeg brukte betegnelsen.
Men ble gitt videre til moren min. Som avslutning.

Å få jødene med på dagsordenen er som sagt viktig.
Ikke bare fordi de alltid har vært usynlige i en religiøs diskusjon.
Fordi de innehar nøkkelen til mysteriet, noe både Lou Salome og Ree viste, og som Dylan viser på 60-tallet med sin avsløring av Isis.

Manipulerte og ødelagte datamskiner kan synes som en glimrende strategi.
Også penner og et manipulert spill kan få visse virknnger.
Hos meg har det ført til en del kjedelige fysiske konsekvenser.
Sett sammen med latterliggjøringen av min interesse i transvestitten Barbie Woods var det ganske uungåelig forresten.

Når personer derimot møter opp og stirrer meg hatefullt i øynene som skjedde idag kan vi derimot sies å ha kommet til en nesten fysisk avdekning av et reelt kampscenario.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar