onsdag 29. juli 2009

Bakern (den lokale) kjøpte Kent White Infinita

Fyren (som var på oppdrag) ville helst kjøpe hele lageret av dette, men greide seg med fire stykker.
Han poengterte 3 ganger at pakka var hvit på begge sider (...).
Symbolsk betyr dette øyne ala White Album, og jeg merket allerede at manipuleringene var i gang.

Deretter spurte en liten gutt hva 2 røde kjærlighet kostet,
8,. sa jeg.
Jeg har kun 7.50 sa knøttet gråtende.
Det er greit sa jeg.

Deretter kjøpte to gutter hver sin røde Slush (isvann med rød farge).
Den siste hadde glemt kortet.
Da får du skylde meg 7.50 sa jeg snilt.

I løpet av disse kundene hadde jeg fra første stund visst at jeg ble manipulert.
Øynene mine befant seg ute av kroppen.
Og et forestående tyveri (vi vet alle at det kommer) kommer jeg til å gi faen i.
Det er litt av poenget.

Avslutningsvis kom et dyr og kjøpe rød extra.
At det var avslutning viste hans "Hei du" som viste hvor vellykket han selv var.
FYREN HADDE TENKT Å TYGGE ØYNE! (som om jeg har mye øyne igjen etter fadesene)

Tradisjonen med denne måten å manipulere andre stammer ganske sikkert fra Yoko.
Og det spesielle er benyttelsen av barn.
Det underlige er at ellers lite oppegående invalide fra Brandbu blir med på det.

Et svar finnes sikkert ved det som skjedde da jeg kalte Always-penn terroristene for jødesvin.
Det førte til at køddene ga avslutningsvis pennene til moren min, vi vet jo alle hvordan hun hater jøder.
Dessuten mistenkte jeg at avgreiningen har tilholdssted i Oslo.
Jeg skrev som kjent en gjentagelse i forgårs av at jeg kommer til å elske henne uten navn i all evighet og at det gir en opplagt mulighet til videre manipulering av meg.

Min mor trippet rundt med to alwayspenner igår.
Det hadde sammenheng med en yngre gutt ved navn Nicolai Jutrem som var på et lignende manipuleringsoppdrag igår. Jeg hadde "skjelt ut moren min" noe som ga innpass til hennes hevnønsker også.
"Nicolai" er sønnen av søskenbarnet mitt som tok livet av seg og dette dreier seg derfor om en generell hevntokt fra Oslo.

Kutter jeg av meg benet kommer en eller annen kirurg hit og skal hevne seg.

Dere ER Yoko forpulte amøber.
På samme måte som dere ER Bowie er dere også Yokos metoder.
Enten via at dere er direkte undelagt henne eller at dere lærer.


Men generelt er dere for meg DØDE.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar