søndag 6. september 2009

Jeg spiste litt svinefilet nettopp

Det førte til en merkelig rumling i magen min.
Jeg kunne fysisk høre norske, muslimske og amerikanske griser grynte noe helt forjævlig
(en engelsk nevnte noe om Becket)

Den mest høylytte av de grisene sa noe om kortautomaten i butikken jeg driver.
Den nevnte at antagelig er grunnen til de enorme uttakene fra min konto at den blir tappet via kortautomaten.

Jeg fikk et ark om dette for noen dager siden med varsel om at alle som hadde kortautomat ble KREVD å sjekke kortautomatene.
Dessuten ble det krevd at det nedre dekslet burde stå uten skruene i (så det lettere kunne bli sjekket).

En ironi dermed.

Og en fyr som på folkemunne kaller seg Kiefer Sutherland har ved to anledninger velsignet min kortautomat opp i skyene. Det er bare den som DUGER sier fyren.
Med sitt dobbelt griseaktige og bikkjeaktige ansikt.

Fyren er ikke den mest oppegående og velinformerte i dette landet....
Det tyder på at hvis han vet noe vet mange det.

Men alle kan kjøpes ikke sant Samuel?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar