søndag 6. september 2009

Dere ER alle amerikanere i mer eller mindre grad

(og jeg har ikke tenkt å kurere dere).

Jeg skrev et innlegg med gasnke grov homo-hets influert av en diger (og gammel) råne som var innom med en yngre kar (de mumlet noe om "trur du han skjønner det?" "Ja, dette skjønner'n!").

Det morsomme var at en (skjult) homfil nabo trippet innom like etterpå.
Og kjøpte den berømmelige Eplesaften (se, men ikke røre symbol) (Ja deg ja. Isis-håner...).

Usa eier deres sjel Rånere.
Slik dere før løftet i flokk for å kaste ut outsidere (jeg mener ikke grove kriminelle eller homofile) gjør dere idag det samme for Uel.

Man trengte faen ikke betale dere engang.
Ikke true heller antar jeg.

Jeg gir derimot med glede 100000.- til til personer som på mystisk måte har fått slettet sin gjeld fra trygdesystemet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar