søndag 6. september 2009

Forklaring (utdypende)

Mannen overførte gjeld på sin kone for å kontrollere henne (og knullet en jente jeg ikke vil vedkjenne at jeg siklet etter for 10 år siden, jeg var kun åndelig forelsket i den førkja).

Deretter ble gjelden og mer til på mystisk vis borte fra trygdesystemet, samtidig som en annen gjeld økte på mystisk vis og opplagt uten sammenheng med lover og regler.

I dette er det mulig å skimte Bom, Yoko men også Uel.
Men poenget er at hele sammensuriumet, med den norske stat og dens innbyggere og nyhetsmessige og informative overbygning etc ER Uel.

Det er nesten så jeg ikke trenger å nevne fyren i Hawaiskjorte som var innom meg i dag.
Husker du forrige gang jeg nevnte deg, kristne menneske?
Det var i forbindelse med at du kun viser deg når du har seiret.
Jeg VET at du husker det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar