fredag 4. september 2009

Hm?

Nei , De misforstår Frue.

Jeg har aldri hatt dette.
Og jeg mistet privatlivet for lenge siden.
Da De siklende lente dem inn i det nederste delen av skapet og smygkikket og siklet på seksuelle sider av meg jeg ikke ønsket å vedkjenne meg, men allikevel gjorde.
Jeg tenker på Dyresex selvfølgelig.
De mest basal delene av et menneske.

Slik jeg har mistet arbeidsplassen i form av prompevitser i møtene.
Og slik jeg nå nesten til kjedsomhet blir frastjålet eiendeler og inntekter.

Jeg mistet disse tingene.
Men samtidig fikk jeg dem.
Ettersom jeg som sagt kun er her på oppdrag.

Og Deres handlemåter viser at jeg er fullt berettiget til noen egne tanker jeg kan formidle på dette glimrende mediet.

De er rett og slett ikke voksen for oppgaven Frue!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar