søndag 13. september 2009

Jeg er død

Jeg har bare ett ultimatum.
Å legge ned dette arbeidstedet (yrket mitt og opplagt denne skrivingen som er et direktre resultat av en internasjonal influert terrorisering av arbeidsplassen min - et arbeid som jeg som sagt gir fullstendig faen i).

Hospitaliseringsfremmende tiltak kan sikkert foretas på andre måter enn å evt hindre meg i dette.
Dessuten vet jeg hva det vil si å våre innlagt (for godt), privatlivet mitt kan derfor uten problemer være nettopp det.

Legging av tråsnører i min bok med Leonardo Caprino vanskeliggjør ikke noen helbredelse.
Den kommer bare til å gjøre det vanskeligere å legge på plsss kistelokket.

Nei vi har ikke melk.
Heller ikke "poteter".

Pondus kommer vi anagelig allikevel å ha på døra i noen dager.

Men so what?

You can all fuck off for my sake (takk Dare).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar