lørdag 25. juni 2011

Sven eh? Støkket?

Nei, Sven er fyren som leste tegneserier på dass på studentbyen Kringsjå. En totning og dermed en slags forlengelse av Prøysen som igjen er en folengelse av Johan Borgen når det gjelder benevnelse av virkelige personer i bøker, fordi de ikke produktivene idiotene hadde blitt så kjent, og til slutt ble belemret med så mye ulumskheter av seksuell og voldelig art at man fant det naturlig, kanskje fra amerikansk side, noe Johan Borges historie sikkert gir grunnlag til å finne ut av, på samme måte som Prøysen ganske sikkert ikke kun er en vanlig sladrefyr. Alice Cooper danner en amerikansk forståelse for nazismen med en mulig benyttelse av meg sammen med jøder og grunnlagt i Dylan og Reed men brukt direkte med Iggy. Alfa Skofabrikk var ganske sikkert et amerikansk projekt linket til Lars i Usa og Lise på Brandbu og en grunnleggende benyttelse av Astri drept av Las Vegas 1924. Sven kan ha koblet seg til meg med My Way og Suicides Shadass som igjen ble introdusert meg av italieneren Tony. Shadass henspiller delvis på Charlie Feathers som grunnlag for mordet på Kennedy. Men jeg kan også være et slikt grunnlag fordi F'en var et amerikansk maktsymbol pga benyttelsen av min bestefar Effer'n. Min fødsel ble et symbol på noe annet enn griser og rednecks. Dessuten er Sven i tradisjon med Bjørn Hansen som allifiserte Deep Purple til Peed Dør Pel. Arraen Ped. Sven er dermed et grunnlag for tegneseriemuseet og kanskje skjer det hele i samarbeid med italienere, noe den arabiske italiener restauranten i Brandbu kan tyde på. Man ønsker å glemme Sinatra fordi My Way kan henspille til Astri og Vegas. Hans giftemål med Tonje Rødset kan bety at han gikk på ei bombe ved å søke mot dette kaoset fordi han samtidig koblet seg til en mening av nedbrenningen av det gamle Alfa bygget. Rolfs datter Tonje kan være en årsak til oppsettelsen av mursteinen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar