søndag 5. juni 2011

Have Some Fun.

Denne tittelen på U-ga'n Olaug Stenersen, medlem av den jiddishke verdenskongressen, kan ha blitt holdt tilbake av andre årsaker enn at jeg ikke er død. De rakk ikke å legge ned pizzagutta. Eller kanskje det er www-meningen av blå trær koblet til Kalle Ihlen, doktor på Gran, som er årsaken. Hvem faen veit. Imidlertid er Terje Madsen et bilde på en sykdom som dukket opp før jeg kom til Brandbu, dvs benyttelsen av moren min, med meningen Ma Er Erta førte til Jackie Miller på sine gamle dager var rund, og stygg, som ei ert. Terje som bodde som nabo til min mor hadde fått nøyaktig den samme formen. Og dermed kan min mor ha tatt feil da hun minnet meg på den runde kjærringa som min bestefar knullet på 30-tallet, eller kanskje Jackie var et bilde på hotellfrua.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar