torsdag 30. juni 2011

Det er ikke sikkert alle kjente til moren min voldtatt av engelskmennene.

Men koblingen til Hitler og hesteknulling har noen opplagte utnyttelsesmuligheter. Og det virker sannsynlig at et samarbeid med engelskmenne har foregått, fordi de med 1877 kan sies å Være det 3de Rike. Rema 1000 og Rimi er to sider av den samme konstellasjonen. Og moren min tok meg med kun på Rema mens hun handlet på Samvirkelaget selv. Det vil si at hun var ironisk om sitt privatliv, noe hun hadde full rett til. Det spesielle med henne som symbolsk Ert, kanskje omfavnet av engelsmennene som en Nut, er at det så alt for tydelig er til stede i symbolikken. Maktspråket til Kiwi er linket til det med den grønne fargen. Spar og Coop. Det hele dreier seg om en ufarlig hyllest, og en nedsabling av meg som virkeligheten noe som har medført Siouxsie som en opprettholdende og bestemmende figur. Fuck The Mothers som var Ola Morsets knulling av moren min med meg i naboleiligheten, etc, var kun en dramatsik forverring i spenningen mellom det som er årsaken til Soft pakningenes grønne farge, moren min var gammel og jeg var kommet til syne som en virkelg person. Det igjen tyder på at engelskmennene benytter en indisk vinkling på sin måte å styre på. De som vet og de som ikke gjør det, som igjen delvis henger sammen med at bestialitet var en nødvendighet i tillegg til barnemisbruk for å kunne opprettholde en forbindelse mellom Egypt og Amerika som et maktpolitisk ståsted. Det fantes derfor allerede et slikt grunnlag da moren min fikk lov til å være med som en i gjengen, mens jeg opplagt ikke kunne være del av de to klanene idiotene og de intelligente. Fett Sleik Slett Fake og Rolling Stones'40 Licks betyr nesten nøyaktig det samme, men den siste meldingen betød antagelig at prinsesse Maertha skulle drepes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar