tirsdag 29. mars 2011

Ingvill Husum og Heidi Rosendal.

To mennesker jeg kjente fra Folkehøgskulen. Er de interessante for meg? Tja. Ingvill Husum ble koblet til Bror Funnemark som en oppvåkning av Marka som problematisk, og kanskje ble hun koblet til meg via Randi (hun påstår det, jeg påstår at Ingvill eller jeg tok kontakt), dermed er Ingvill ikke interessant på annen måte enn at noen fant en interessant vinkling på dette huset og meg som problematiske. Imidlertid viser Brors søster den egentlige sannheten. Cecilie er en bekreftelse av at Camilla Collets benyttelse av personen Ole var fatal. Mathias Lie ble en backup som fikk konsekvenser, noe vi fortsatt lever med, f.eks 7-11 ovnen som bilder på Oles sønn Even. Frøken Og Ner ble en fastsettelse av Lises mann. Lise var derfor enslig, slik Even var. Kanskje fordi ingen av Oles barn var hans ekte avkom. "Se venn L Even" betyr en mulighet til benyttelse av Lise i et overlevelsesprojekt for Norge, holdt oppe av benyttelsen av Mathias Lie. Mathias Lie er dermed et bilde på et dødt Norge. Kanskje fatalisert ved å benytte Camilla Collets navn til Lises butikkdrift. Heidi Rosendal er med Fredrikstad og sin person en helt annen historie. Hennes bestemthet og fatalisme ligner en kvinnelig Mathias Lie. Jafs-Feis og Ersekas anklager om at jeg luktet og feis kan bety en bevisst kobling av muslimer via 1001 Natt. Heller ikke muslimene visst hva de skulle gjøre. Brors melding om hilsen fra Heidi senere kan bety han bevisst ble koblet til henne for å fastsette hans person som ikke-interessant. Det interessante med Heidi er en trøndersk jente som oppholdt seg på folkehøgskulen samtidig. Hun var den som hadde oppgaven med å ta kontakt, men som ikke gjorde det, fordi det betød at jeg måtte vise interesse i henne. Imidlertid overleverte noen singelen Liliedugg det samme året. Dull Jeg Egg. Dull Eid Hohle var installert sammen med sin astmatiske mann på en gård ved Brandbukampen. Karl Ole Egge bodde i gangavstand (over jordet) til deres gard. Jeg drepte som sagt Ellen. Men hun var bortsett fra en vinkling mot Lise Lie ganske sikkert benyttet via Skule Rødseths bestemor. Ellen Antonsen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar