tirsdag 22. mars 2011

Emerald Green.

Hemmeligheten med Dolly Partons sang er den setningen.
Men årsaken er det som ikke synges.

D'en er stum.
Den betyr Dolly, Do-Li, D-Ole.
Samtidig som meningen med sangen er min far som feminisert fordi han var gått inn i et ekteskap i forhold til et manipulert lesbisk forhold 1942.

Det fører til Tines "Må ha D".
Det kan bety at den barmfagre kvinnen med blond parykk og gitar i min barndom ble plantet eller kom som en reaksjon, antagelig forsto hun meningen ettersom det hadde dannet seg en farsott med sangen Blusen Ruth. Hun fikk sparken av min mor naturlig nok.

Men det fører til konklusjonen at faren min ble linket til moren min som en morsomhet.

That's Alright Mama.
Det kunne bare skje fordi min fars historie var kjent.
Både hans mors død i barselseng, og en teori om at han ble seksuelt misbrukt av sin stemor.
Det er linket til Lise som skyldig i å føre moren min sammen med nazister og bestialitet, noe som førte til at 60-tallet ble brukt til å pusje på henne som hundeknuller (kanskje finnes det opptak, hvem vet).

Det igjen kan bety at Oscar Levy ble benyttet mot Elisabeth Nietzsche fordi både Oscar Johansen og Lise ble benyttet i et projekt, men at Elisabeth sto for fall fordi broren hadde knullet en hest, eller forsøkte å komme seg i stilling.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar