torsdag 31. mars 2011

Den eneste meningen med Marie Therese var Ka-Fe Fa-Que.

Men hun er koblet til en Karin Schubert film, med meningen at hun er min andre halvdel, symbolisert med et halvt metallhjerte hun bar i et kjede. Schuberts film har en dum jente som ønsker å være med (med en ring i sin skamleppe). Men også en hund. En stygg transvestitt. Og øreringer. Karin Schuberts kvise ved et øye kan ha vært brukt som et bevis på at noe fungerte, kanskje influert av Metal Guru. På hvilken måte det henger sammen med Stein og Bjørn Hansen, deres mors flirting med Tor Haugen, Bjørns samarbeid med Kristin Vestland, og Stein Hansens "Jeg skal hente storslegga te fatter'n" på barneskolen, er vanskelig å vite med sikkerhet, men Hansens sorte og hvite rotter kan ha sammenheng med Heidi Rosendals samarbeid med en muslim som var fengslet, og dermed var personen med ei rotte i handa på vei til et avtalt møte med henne del av en set-up. Hans Hansen kan være gift med en Schærverud og plassert som nabo av mine foreldre for å opprettholde et scenario. Hans' oppbevaring av min fars båt og formidler av salget av min mors bil, tyder på en overtagelse, kanskje i samarbeid med tyskere, mot amerikanere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar