tirsdag 25. august 2009

Ærlig talt

Jeg har så og si kun skrevet negative ting om Bomie.
99%.

99% is shit...


Hm?

Og jeg har skrevet omtrent like mye negativt om Toko.
På en forståelsesfull og mild måte.

Selv om jeg forstår det logiske i at den virkelig indignerte reaksjonen kom med en ny navnsetting kommer vi ikke unna at Bomie kun er et aspekt av Toko.
De eksisterer symbolsk som et ektepar.

Med ektepars krangel om hvor kjøkkenstolen skal stå.

Eller hele møblemente som bestemor brukte som utgangspunkt for å starte en krangel.

Det er ikke vanskelig å se hvor avhengig de to er av hverandre.
Selv om jeg anser Toko som den viktige og den styrende.
Hun legger damer og menn i fanget på fyren.
Enten han skjønner det eller ikke.

Omtrent som min bestefar.

Krmt.

Men ettersom dette gir grunnlag for en redselsreaksjon mot det jeg skriver...
Etc.
Er det ikke da sannsynlig at du ER TOKO?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar