mandag 3. august 2009

"Nyheter" fra Hillmans residens

Loss Less rapte fyren og ga Lou Reed et kyss i ræva.
One Faggot!

Hva han nå mente med det.

Deretter tok han nok en slurk av imsdalflaska si og smilte selvsikkert.

Jeg gikk bort til den flunkende nye datamaskinen hans og leste:
"Britiske myndigheter forlanger tv-overvåkning av barn for å passe på at de kommer i seng.

Fur Gott?! undret Hillman.

Hvorfor ikke bare skyte dem? svarte jeg.

Barna? fastslo Hillman.

Nei, de blir voldtatt av Yoko i dette øyeblikk informerte jeg. Spør Residents, eller mere nøyaktig Snakefinger på Baby Sex.

Jeg dro derfra med en sterk følese av at John F Kennedy er den eneste realiteten i dagens samfunn.
John ser amerikanske filmer og mimrer om gamlelandet sitt.
Uten noen annen opprørssans enn en infam og insinuerende ukeblads-glans feilaktig tolket som en fersk nyhet.

Det er fordi Bowie er en American Football-stadium brølte Hillman etter meg.
Hooligans maktbasis er per def Hodeløs.
Volden er innenfor fottballsarenaen.
Utenfor er kun et spark i hodet på en tilfeldig motstander virkningsfullt i minne om dagens match.

Jeg visste i samme øyeblikk at vi kom til å slippe mer idioti fra amerikanske turister innen ikke alt for langt tidsrom.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar