tirsdag 18. august 2009

Rema (tussenundtroll), Rimi och Katovicknails

Hvem av disse store kjedene i Norge har det mest glimrende navnet og rettferdiggjør deres ekstreme innkomst salgsmessig og som segmentering av kristendommen?

Kat Ock Viik er en platesjappe på Brandbu og bør forbigås her.
Hvis jeg snakker mer stygt om trøndere sender de antagelig enda flere motorsykkelrepresentanter hit.

Derfor Rimi.

Ream 1000 har i seg en mytologisering over Jesus som både Mamma og Solgud.
Men det sier ikke noe mer enn en trøndersk bredskuldra latter.
Det er ikke vanskelig å slå seg til tåls med Reitann.
Fyren er homofil, mobber av gymnaselærere og salig i sin tro på sine helbredelsesmuligheter av andre, men la gå.

Hagen derimot er et stykke for seg selv.
Rimi er et SVAR på Rema.
Men på hvilken måte?

: Rema?
Hm. Mare.
Tja.
Mareritt.
Jo.
Ma Re-ritt....!


Ri mi!

Hagen er derfor i en jødisk tradisjon som mange andre av Hagenslekta.
Han stiller Reitann på hue.
Og han klarer å skape noe morsomt og kreativt ut av det:

Interesse for kongelige.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar