torsdag 20. august 2009

Lyckliga Gatan Du Finns Inte Mer

(Som du skjønner har jeg måtte spille Brians gamle venninne til koring under dette Let It Bleed opptaket selv)

Min marerittgate og min opplagte Colluseumsring er Nobelsgate.
Den minner om Kastrasjon.

Og et lite stykke opp i den gata bor en viss Reitan som driver med helbredelse.
Han likte å mobbe en gymnaslærer også.
Mange gjorde det, men ikke fordi de bodde i Marerittets gate opp til ungdomskolen.

Lenger oppe bodde Ba i gamle dager, og det var kanskje det værste for meg på veien opp til skolen.
Jeg var ikke velkommen.
Jeg var en bastard født av hennes manns død og min bestefars.

Jeg vet hun ikke mente dette bevisst eller personlig. Men slik var mitt møte med den gaten.

Jeg burde vel nevne alle som har vært med på manipuleringene mot nettopp den gaten.
Og måtene det har blitt gjort på.

.
.
.

Men jeg har lyst til å fortelle en litt annen historie istedet.
Like overfor Reitan bodde Austvik.

Og sønnen i huset hadde merkelig nok samme fornavn som Reitan-sønnen.

Dag.

Jeg besøkte stedet flere ganger, men mitt lykkeligste øyeblikk var da jeg oppdaget fyrens interesse for Apenes Planet.
Tegneserien.
Dette ga meg tro på livet og fikk meg til å holde ut veien opp til Marerittets Skole.

Apenes Planet er antagelig en favoritt for Yoko også, jeg vet ikke.
Man ta ikke Austvik personlig Yoko.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar