fredag 12. juni 2009

Var flyulykken med Air France flyet en terroraksjon?

Jeg har flere indisier på at dette ikke var en ulykke.

Men hvem var involvert?
Mine to hovedmistennkte er David Bowie og Yoko Ono.
Men kan Amerika ha vært direkte involvert som stat?
Trykket Obama på knappen?

Hva med jødene?
Var det hele satt igang av hevnlystne jøder?
Er sangen til Iggy på Preliminairiies (merk: "Air" i tittelen) om en en strand en henvisning til det som skulle skje?
"I wanna go to the beach".
Det kunne vært en jødisk henvisning til at kristne kanskje kan gå på vannet. Men ikke UNDER vannet. Og i det minste ikke helt til Frankrike.
Var Dara på flyet?

Og hva med Bowie?
Han hadde lagt ut en reklame for Iggys konsert, med en henvisning til et mareritt i tittelen på konserten fra 1971.

Men Yoko er den mest opplagte mistenkte.
Jeg tenker ikke først og fremst på bruken av solbriller i et ekstremt omfang blant lokalbefolkningen (innendørs) like før hendelsen. Heller ikke ønsket om fritid for asiater den samme morgenen som flyet crashet.

Kan Danmark ha vært involvert?

Spørsmålet om David Bowie og Yoko Ono som terrorbakmenn og kvinner er interessant.
Men det er interessant kun i den graden de er dette.
Hvis de ikke er det har det heller ikke noe å si om jeg anklager dem for det.
Hvis de ER det er jeg imidlertid i full rett til å skrive om det.
Det er ikke galt å skrive at Osama Binn Laden er en terrorist.
Heller ikke å skjelle ham ut (fra muslimenes side i det minste).

Jeg ble tilbudt en hore dagen flyet styrtet.
Er det noens spesiell grunn til at det skulle være en bra avskjedsgave?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar