fredag 12. juni 2009

Jeg har hørt at en rotte nede på rottejordet har blitt overvåket i flrere år.

Løvstuhagen falt helt sammen da kona hans gikk bort.
Han ble helt tafatt stakkars.

Jeg har hørt at Bruce Springsteen knullet en hore da han besøkte Bergen.
Folket jublet av ren redsel.

Alexander Grand Prix ber om unnskyldning for at han er faren til Inngjerding Alexandra.
Og for at han er en generell oppkjøpt idiot.

Ja, da far jeg ta vare på 6'eren min da, ettersom pappa har hundringsen! Hade.
Går molefunkent ut, tjukkskallet og sendt inn på oppdrag.
2 lokale hadde tatt ut hver sin hundrelapp like før.

En smilende jente med Nille på skjorta like etterpå.
Nilen sen.
Den er ganske gammel. Men kanskje en opplysning om enda et mord er forestående.
JEG FORHANDLER IKKE MED AMERIKANERE!!!!!!!

Benyttelsen av to horekunder som strategi til å få meg til å tenke på andre ting enn yrket mitt blir heretter kortfattet beskrevet i stikkordform: "20 Prince Mild" (med et surt og hatefullt uittrykk) og "En baguette takk!" (med et ironisk og feminint smil).



(090615 Avisoverskrift, Dabla. Tatoering ida.
Dette vekker assosiasjoner (og det har antagelig en reel sammenheng):
Jfr T.O's armtatoering og timer hos gynekolog.
Ja, jeg innrømmer at fisting også er en fantasi.
Men har mr Fistingarm problemer med å skille fantasi og virkelighet?
Kommer dere til å sprenge et legekontor etterpå for å poengtere noe?
Har jeg fortalt om min fantasi om Spanking?)

(090615 To spørsmål om sponsing per brev, en til Solvang, min gamle skole og en til Lunner, hvorav Lunner omhandler brannteppe-tilbud.
En idrettskledd jente, oversminket og sykt uttrykk ble dessuten sendt innn for å poengtere dette)


(090619) (Et tilbakeblikk)
En lang, rødhåret fyr fikk 1000 kr av en viss trønder.
Og han ble gitt en baguette samtidig.
Et fly ble sprengt i lufta for å poengtere noe.
Ingen satt i en sort bil nattestid nede ved kjellerinngangen.
Med stylter og rød parykk.
Det er en dverg vi snakker om ikke sant?
Eller ser dere opp til fyren?
(amerikanerne har antagelig visst i ganske mange år at de selv er delaktige i terroraksjonene, det er grunnen til at de har invadert Europa for å beskytte. Det dreier seg om ren grådighet mens de selv går under)
En eldre soignert herre pekte på Aftenposten for noen dager siden.
Han sa at de hadde riktig værmelding.
"Ingen vil ha fyren" var forsiden av makkverket.
Nei.
Jeg vil ikke ha noen av dere heller.
Japoanerne har tydeligvis den egentlige styringen (asiater lar seg voldta og misbruke ettersom de vet at de negative kreftene kommer dem til gode på sikt).
Muslimene er kun lakeier.


Jeg gidder ikke nevne den idioten Bowie.

Jævla noksagt.

Moron.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar