fredag 23. desember 2011

Fyren på båten er Percey Shelley.

Hans kone, dvs Mary Wollensteincraft sier at han er By.
Det kan bety Erik Bye eller Erik Tveit som var min sosionom på den tiden.

Han sier Why.

Svaret er sort-hvitt, dvs en link mot en amerikansk virkelighet.
Krig.
Men i egentlig forstand søtt og morsomt.

Jeg kastet min lille grønne Shelley diktsamling, kanskje fordi Shelley ble brukt med den meningen. Men jeg har enda ikke kastet mine Crass plater.

Selv om meningen i det underliggende, og antagelig ikke uttalte, er et Crass klipp fra Christ The Album.
En mor eller en besøkende tante bøyer seg over et spedbarn og sier.

"I'm gonna pinch you, I'm gonna pinch you."

Poenget er at han holder en stav.
Det peker mot Kjerringa Med Staven dukka til moren min på hytta.
Men også Ma Er Erta.
Dermed er scenarioet en fiktiv fransk revolusjon lagt, Mary drepte sin mann og knullet By Ron.
Som en forståelse av indianere på to kontinenter.
Det kan dermed bety at en fiktiv tilnærming til problemet er å hylle samer og evt indianere.
Ukeblad menn.

Se & Hør konger.

Tv kjendiser.

Kastrerte konsentrasjonsfanger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar