søndag 29. mai 2011

Rita.

Hun døde i en bilkrash med Terje Støkke. Og mine besøk hos Arnfinn Nilsen kan ha sammenheng med hendelsen. Det vil si at Arnfinn er overbevist om at jeg er Rita, ja faktisk er han den eneste jeg kontakter, fordi jeg kan ha blitt bevisst behandlet som om jeg var henne. Men ikke bare det, jeg blir kontaktet via biltuting, som betyr en fastsettelse av meg som et vrak, noe jeg riktignok er. Det kan bety at hun ofret seg på ungdomsskolen og er en heltinne. En fortsettelse av Astri. Buffy St Maries sang har koblinger til hendelsen, og forklarer Rolf Blakers overrekkkelse av Buddy Holly boksen. Rita kan symbolsk bo i den boksen for alt jeg vet. Men jeg er dermed også en symbolsk bilkrasj, og kan være forbildet for vrakene i filmen Crash. Hvis noe av dette stemmer er det en forbindelse til naboen Mor Gohjerta, Beatles Lovely Rita, setningen A bag across her shoulder, Falls Carry Bag Man og Kristin Ellefsrud Giraffruds overrekkelse av en grønn bag til meg med en blind hund på forsiden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar