lørdag 19. juni 2010

I.I

På brillene mine står det:
SI.IHOC

Men betydningen overfladisk er ganske sikkert Shoc.
H'en danner en "helhet" med en Prikk mellom de to pinnene.
Med noen skråstreker mot glassene fra brillestengene som peker innover mot øynene.
Omtrent slik: >>>>>>>>>>>>>
<<<<<<<<<<<<.

Finnes det et merke som heter Shoc? kan man spørre seg.

Jeg kan også spørre meg selv hvorfor jeg umiddelbart skrapte bort det som sto skrevet på ørebøylene.
Er jeg paranoid?
Og hvorfor brukte jeg Elvis som forbilde da jeg bemerket mine syke reaksjoner, mens min mor lå på sykehus med ganske like briller ved siden av seg?

Kan min manglende seksualitet ha sammenheng med dette?
Jeg vet at jeg mistet mesteparten av den lenge før dett, og idag mistenker jeg at gjennomgangen av min mors traumer, uten min viten, kan ha sammenheng med dette.
Ting henger jo sammen.

Men allikevel.

Tross alt har jeg ikke vært oppmerksom på min mors traumer i forhold til Astri overhode.
Jackie Miller f.eks var et forbilde og bilde på moren min, og ikke en syk Jack-Eye Me Laugh.
Jeg ante ikke at Astri var sett på som et Kasus.
Og at sykejournalene hennes kan ha vært gjenstand for interessant og ekstrem interesse.
Kansje A.M var en av dem, kanskje han overhode ikke er hennes far.
Hvem vet?

Men scat inrømmer jeg at jeg har hatt interesse for.
Men ikke som Fantasi.
Kun fordi jeg i mange år lette etter Rimming-litteratur.
Jeg tar avstand fra spising av Dritt.
Men det fantes ikke annet enn drittlitteratur.
Og som sagt skjønner jeg idag adskillig mer av kvinners pinlige seksuelle verden.

Jeg kan med glede fortelle om mine bestialitetsfantasier.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar