torsdag 3. juni 2010

Det må ligge noe under her.

Dere tar livet av de få menneskene jeg kjenner og anklager meg for det.
Og gjør dem til helteskikkelser.

Ja, det er riktig at en person jeg antar var Therese parkerte en bil sammen med en mannsperson foran dette i bygget i en Bygget Er Tilhenger.
Jeg var livredd den dagen, men ikke fordi at moren min den kvelden var i deres varetekt.
Hun var konkret Flyttet.
Jeg var redd Therese.
Fordi jeg var glad i henne.

En ironisering over Mohagen tyder på insinuering om Jøder blandt mine slektninger.
Ja, Oscar og Oscar Levy har det samme fornavnet.
Og Martin, min bestefar kan ha vært jødisk, det samme med Lise.
In Dust Ri - bygget dere har laget på andre siden av Hapro viser at det ikke er Hvor Fort vi snakker om.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar