onsdag 15. februar 2012

Sieg Heil.

Tolket som et krav fra Hitlers side om at jødene blir koblet til indianere.

Det kan være et ubevisst ønske.
Drevet fram med bruk av den greske versjonen av Salome fortellingen, som mangler strofe 15.
Koblet til Kree'enes historie, hvor en setning kan ha blitt bevisst feiltolket, men kanskje ikke bevisst forfalsket.
"De ble der i 4 år"

Kan tolkes som "De ble der i årtider".

Det siste er mulig å benytte bevisst, spesielt fordi de greske søylene opplagt handler om et tyveri av Salome via splittelse.
Og da spesielt med filmen Wizard Of Oz.
Det er fullt mulig å påstå at overgangen mellom svarthvitt og farger dreide som om svært mange år.

Judy Garland er fastsettelse av Four som For.

I den graden jeg bevisst har blitt koblet til jøder, det er en mulighet for at jeg ikke har møtt andre mennesker enn åpenlyse og skjulte jøder, og at min familie er gift med og har barn med jøder.
Og Rema 1000 og Rimi bevisst blir brukt på en "anti Garland" tendens, men i egentlig forstand dreier seg om det samme.

Da kan Tony Hillerman være et symptom.
Kanskje skapt bevisst av mitt vennskap med italiano Tony på Wang Handleskole for alt jeg vet, imidlertid har italienerne ganske sikkert vært involvert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar