tirsdag 28. februar 2012

Hvorfor er jeg her.

Kanskje for å finne ut om moren min var makaroni i tomat.
Ronny i min barndom tydet på det.
Etternavnet hans Dørum også.

Moren min hjerteoperert underbygger det.

Lise med sitt Brun Lapp Skal Ut tyder på det samme.
En spøk over noe som gjaldt henne selv, og dermed i egentlig forstand en henrettelse på bakrommet.
Hun ble riktignok 90 år, men ble antagelig også plassert under Alfa Betong L som et grunnlag for å utrydde samene.

Min interesse i punk, kan med et stønn som avslutning på en snuff sang tolkes som at jeg også støttet utryddelsene av samene.
Og dermed kan sies å ha vært selvmorderisk.

Ved å spise en postei med en grønn gugge på Reinsvoll kan jeg også, etter å ha spist en pai med orange gugge plassert på et metall lokk sies å kunne være legemliggjøringen av noe.
Kanskje Ibsen, linket mot Astri.
Det vil si at denne siden danner pisse legemliggjøingen av meg som en evig maskinell tilstand.

Makaroni i tomat ble antagelig grunnlagt som moren min på 50 tallet.
Dermed henne drivende butikk.
En fortsettelse etter Lise.
Den eneste kvinnen, med Karen som motargument.

Karen er Martha er jødeutslettelser er mobil.
Er meg som tomat med makaroni.

Dermed er dette også en sjakk matt tilstand, som tyder på at italienerne ble stående i sjakk matt overfor India, og dermed er makaroni en alla av nettopp det.
Det ga grunnlag for å etablere mack øl i Nord Norge som fastsettelse av at samene skulle utryddes.

Vi ser litt på argumentasjonen.
Hvis Lise ble fastsatt i en utryddelse av samene kan moren min sies å stå i motsetning til henne.
Hun er sjakk matt kun fordi tyskerne kalte seg ariere.

Jeg er imidlertid ikke som sønn av henne nazist, eller arier, og dermed heller ikke et grunnlag for sameutryddelser.
Nazistene som ariere synliggjører kun at de var blitt indiere.

Men Sieg Heil kan også tolkes mot kristendommen.
Tenkt som en løsning på India kan det sies å gjøre alle kristne til ariere.
Dermed hadde Therese den meningen i forhold til meg.
Utslesttelser startet i samme øyeblikk som jeg påstod at jeg var blitt frelst.

Marquis de Sade kan som sagt ha vært en indisk fastsettelse.
Men tolket mot Pistis Sophia er undergangen langt videre enn hvite mennesker, hvis meningen er en påstand om at forfatteren av de Sades navn henvender seg til Danmark.
Danmarks flagg er rødt og hvitt.
Det kan tolkes som at danskene ikke er lei seg for at indierne utryddet sorte urinnvånere i India, men heller mener at vi tross alt kun er hvite og røde i en skjønn forening.
Det norske flagget, og det engelske, er ekstra tvilsomt i den forbindelsen, fordi det innlemmer indierne via Krishna. Blåfargen.

Faktisk kan det danske flagget tolkes som en kommunikasjon med India, med meningen at det er på tide at vi utrydder Afrikas sorte befolkning i støtte til India.
Ma Er X kan ha vært en bevisst link via Russland til nettopp det danske flagget i den forbindelsen.

Spørsmålet om noen kan tenkes å ikke støtte India er dermed Afrika, og de gule hvis de kan føle seg truet av en indisk tilstand.
Men jeg kan ikke nærme meg dem.
På samme måte kan en interesse fra min side om samer tolkes som at jeg ønsker dem utslettet.
Mine venner kan tolkes på samme måten.
En kone vil være en støtte til abort, spising av fostre, etc.

Dermed er en avstandstagen til India, i en fiendeposisjon, mulig å skimte som den nødvendige død.
I det man stiller seg opp, eller blir stilt opp, f. eks i forlengelse av Ole Larsen, er sjakkbrettet inkludert meg selv blitt stilt opp som kun utryddelse.
Dermed kan Japan angripende Usa ha synliggjort nettopp det.
Under en eventuell kamp mot India ligger et ønske om å utslette oss, eller å innlemme oss blandt deres rekker.
Japan kan ha blitt sprengt i forlengelse av indianer begrepet.
Det vil si at idet Usa ble angrepet ble de oppdaget som indiere.
Ariere, men også fordi de for det meste støttet jødeutslettelsene.

Et samisk motsatt ståsted innebærer med nødvendighet et forhold til Egypt.
Det landet er med Indias overtagelse 1000 f. kr også et grunnlag for jødehat.
Men dermed en oppdagelse av at jeg, og alle andre, har blitt styrt bevisst av India.
Delvis med den opprinnelige meningen jøder i Egypt.
India har på en måte aldri vært der.

Åpningen Av Munnen er dessuten et annet viktig ståsted.
Fordi det synliggjør at samene som Re først og framst hadde en opprettholdene mening.
Det vil si at India, fordi de hadde utryddet de sorte, var en ekstrem trussel.
Men allikevel som Amon en støtte til Faraoen.
Det faktumet bekreftes ved at India virkelig gikk til et angrep og tok over, og at de heller aldri har offisielt trukket seg ut, de dro da kvinnene begynte å bli sterke, på tross av at de for 100 prosents del var uskadeliggjort.
Men de dro også antagelig da hadde sugd ut det som var truende, dvs til at de ikke lenger var en støtte.
Konflikten mellom Amon og Amon er derfor fortsatt gjeldende.
Det foregår et saue sjakkspill som dreier seg om utryddelser av mennesker eller ikke.

Jeg kan ha spilt en viktig sau, ala Makaroni sauen og Lapskaus sauen, fordi alternativet er Hitler og Atomvåpen synliggjort. Usa Russland er som blokkterror også sauer i den forbindelsen.

Dermed er mennesker som lar seg bruke på den måten mulig å stille opp som en annen side av saken, en 2 motpart, om enn ikke motspillere mot India, eller direkte etterplaprere og krigere.
Det kan bety at mange mennesker er innenfor den sjangeren.
Helter, men egentlig kun formidlere av Indias mening.
Sympathy For The Devil kan være Indira Ghandis kjærlighetserklæring til henne selv.

Tenkelige forlengelser av Brian Jones kan være

Bach.

Mozart.

Spinoza.

Schopenhauer.

Wagner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar