onsdag 29. desember 2010

Blå pommes frites poser (avklart)

Forklaringen var ganske enkel, med opphengningen av gullkjedet med klokke på min mors toalett sammen med to muslimske lebestifter betalt av produsenten av I'm On Your Side Dolls.

Min lille blå Nt.

Og dermed har den boka som avslutning en lang forhistorie.
Min deling av en annen bibel.
Kastingen av Gt i en kritisk gullkjedeperiode.
Kobling mot David Johansen som kan ha bidratt til en desperat kasting av eiendeler som jeg kun i perioder angrer på at jeg har kastet, de fleste er antagelig plantet, og like interessante som grønnsakene som plasserte dem der.

Er David Jo Hansen jøde?
Ja, alt tyder på at han er balanseringen av jøde-engelskmann som grunnlag for Ramones og punk som igjen forgrener seg til Glen Matlock og Keith (Keff) Levine, dopmisbrukeren.
Thunders er med sin katolisisme levelig i England, selv om han antagelig sitter i et symbolsk fengsel en eller annen filmrull sammen med Elvis og Sid-Gosthbuster-Busterpointexter-Boygusther-Bossgibster-Groundhog-Vicious.

Min Gt fikk jeg av domprost Lars Flatø som dere alle vet.
Den er blå.
Og Lars-navnet er jo morro sammen med en prest.
Blå betyr fra Lars Olas mening at kristendommen er død, og derfor grunnlag til en ny oppbygning til noe bedre, slik vi aner konturene av.
Ola Flatø var min konfirmasjonsprest.

Blå Pommes Frites er ikke noe annet enn en blå og død bibel, og dermed en antydning om at jeg burde spise den sammen med Gt (som jeg desverre har kastet).
Med den morsomme hintingen til Kal Ole Egge med Flatøs sønns navn:

Eggekokt Gulvslikker Solbakkestien Moltekremmer Flatbrø.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar