lørdag 27. februar 2010

"OM 26-6-77"

Jeg har aldri hatt mistanker om at jeg er en annen person.
Jeg har aldri følt meg i Hellig Forening med noen.

For tiden er jeg heller ikke glad eller forelsket i noen.
Jeg har ikke sett en interessant kvinne siden studietiden egentlig.

Jeg våget ikke å snakke med henne...

Når det gjelder min bortgivning av en CD til en person som jeg ble litt interessert i så kan det knappest være interessant enn måten virkningen ble.
Jeg har gitt bort 10-talls cd'er.
Kun min psykolog har kjørt av veien og alliert seg med gale kjellermenneslker av den grunnen.

Å manipulere virkeligheter inn i andre menneskers privatliv er ikke noe argument.
Det er kun uttrykk for total stupiditet.
Slik en benyttelse av Morder Jesus som strategi mot kristenheten er en meningsløs syssel hvis en del av kristendustene gidder å ta seg bryet med å se seg om før Hitler.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar