søndag 1. april 2012

Hvorfor ble Anne Hannisdal koblet til meg.

Delvis pga at hun var havt tysk, og at hennes mor hadde bodd i Nordnorge. Delvis pga Nietzsche, og dermed antagelig i kobling til Elisabeth og Patti Smiths Horses, dvs Annes forespørsel om mine interesser for å knulle hunder.

Men antagelig pga at hennes far kom fra Bergen.
Hun ble plassert i et Ungbo hus sammen med Rune Vågene på Grynerløkka for å linke seg til Britt Arnedal via meg, og da forholdet vårt var over "følte" Anne hun måtte bli vennine med Britt.
Min sjalusi kom delvis av en viss lesbisk opptrening, men også at jeg var underlagt Britts bror Arnfinn Nielsen.

Dermed var det en grunn til plassering av en Vif buss på Gran, og ikke minst en merkelig plassering ved et pizza hus på Nittedal, en nedlagt pizza forretning, og bussen parkert tvilsomt på skrå foran stedet.

Brann og Vif.  Britt gikk på Vif hockeykamper ved Kampen der Anne og jeg bodde, og var spesielt interresert i Vif fotball sammnen med Henning Moron Nickolay.

Brann Varsler'n.

Det vil si at den eneste forbindelsen min til nordmenn, og samer, og jøder, er at jeg har en brannvarsler med rødt lys.
Dekk det røde lyset til, og du er uten til noen symbolsk lyssammenkobling til meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar