onsdag 24. august 2011

Det het Jeg Er Lystbrød el. l.

Det tyder på at Therese var en bevisst fortsettelse av en bruk av Astri som meg. Det betyr igjen at det har vært strategien siden jeg ble født. Fordi Elvis Prestley hadde oppgaven å hylle Ole Larsen. Noe som gjorde at hans tur til Tyskland, og en avslutning på karrieren, måtte fortsettes. Astri kan imidlertid antagelig kun benyttes via Anne Byenstuen, noe som forklarer de tre skrinene. Anne var lukket inne i den sammenhengen med vaglene i det ene. Dessuten er papphanden tolket som en alla og derfor en "gjelder ikke" tydelig med bombarderingen av veien ned til Dokka. Det vil si Lailab Renno. Spørsmålet er derfor om en mellomkommunikasjon mellom meg og Astri kan gi noen poeng. Dvs henne benyttet, og som en del av meg. Jeg er enig i Swindles arabs1 på den måten at man kan alltid finne nye fiender, og ståstedet, det amerikanske er i seg selv døden. Spørsmålet om Laila Brenno ble benyttet av meg på en ufin måte får dermed være et kanskje og kanskje ikke. En uhildet dommer finner dere sikkert. Bare Rent Vann flaskene kan bety at de er forgiftet, selvfølgelig. Men de også inneholder den samme meningen. Det vil si Hade Ba Rent Vann, med Laila Brenno som en forlengelse av Thereses blå vannsirkel, som en symbolsk seiersherre. Fordi forgiftning av vann er vanskelig å bekjempe. Det kan bety en kobling av Therese til Ba, og dermed at hun var styrt av dem, kanskje via en Ingeborg underskrift i en bok som kan ha tilhørt Anne Byenstuen. Jeg må dermed være kontrollert via den boka, kanske med en Oluf mening, og personen som kan ha vært et forbilde for et eventuelt mord på Ole Larsen, var Johan Arndt, noe som kan ha vært tolket i forbindelse med min fars stemors kontakt med læstatianere. Athur Artnzen navnet gir også en link mot tegneseriemuseet. Og dermed kan Donald Duck være en latterliggjøring av kannibalisme.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar