mandag 18. oktober 2010

Moren min ble drept med Gardermoenspøken.

Vi får se om det er like virkningsfullt på meg. I det minste finner de parkerte bilene rundt omkring en henvisning med Garder Moen. Dvs en positiv nihilistisk drapsmetode.

Men det som plager meg for tiden, bortsett fra Lunner Meieri som Gangsterbygg med amerikanske farger (hellig tre-enighet), Kat og Vic's gamle platebutikk ved Bohus installert i en Fo 2 Graf 1 bygning på Gran, og den gamle hellige Isabella omgjort til Viva Italia (med en mulig Italib-vinkling) er

Biltuting.

Jeg merker fysisk (orker ikke å klippe håret mitt, og kroppen min antar nye fantastiske former) at det dreier seg om en bevisst fortsettelse av pepring med Penner som skjedde fram til moren min døde og en stund etterpå.

Hva kan tutingen bety?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar